Lidmaatschap

Een MARVER-lidmaatschap is voordeliger dan je denkt. Je betaalt namelijk contributie naar draagkracht. Als je een lagere rang hebt, dan betaal je bij ons ook minder. Ook biedt jouw ledenpas, via het FNV-ledenvoordeelprogramma, aantrekkelijke kortingen en aanbiedingen bij diverse landelijk aanbieders. Zo verdien je je lidmaatschap in no time terug!

Als MARVER-lid heb je recht op juridische hulp en advies bij conflicten met Defensie, op inspraak op je arbeidsvoorwaarden en op gratis hulp bij het invullen van je belastingformulieren.

Welkomstgeschenk
Als je lid wordt van de MARVER krijg je ook een welkomstgeschenk naar keuze uit de onderstaande mogelijkheden.

Contributie
Wil je weten wat jij aan contributie kwijt bent? Klik hier voor het contributieoverzicht.

Aanmelden als lid
Je gaat je lidmaatschap aan voor de duur van minimaal één jaar. Daarna is je lidmaatschap maandelijks opzegbaar met inachtneming van de opzegtermijn. Klik HIER om je aan te melden als MARVER-lid. Na de ontvangst van het basisformulier nemen wij persoonlijk contact met je op om de inschrijving af te ronden. Vergeet na je aanmelding niet om je gegevens door te geven aan DFD voor een extra aansprakelijkheids- en ongevallenverzekering via www.dfd.nl/marver. Als MARVER-lid profiteer je al de voordelen van onze collectieve verzekering. DFD kan jou extra aanbiedingen doen via een vrijblijvende verzekeringscheck. Omdat de MARVER jouw gegevens niet deelt, moet je voor deze extra’s zelf contact opnemen met DFD.

Opzeggen
Klik op deze link om je MARVER-lidmaatschap op te zeggen. Let op: een opzegging kan alleen schriftelijk of via e-mail worden bevestigd. We sturen je altijd een ontvangstbevestiging. Heb je die niet gekregen? Dan hebben we je opzegging niet ontvangen.
Voor opzeggingen geldt een termijn van één kalendermaand. Komt je opzegging bijvoorbeeld op 5 april bij ons binnen? Dan wordt je lidmaatschap dus per 1 juni beëindigd. Deze opzegtermijn geldt ook als je Defensie verlaat voor een andere baan of als je met (vervroegd) pensioen gaat. In beide gevallen komt je lidmaatschap dus niet automatisch per direct te vervallen.