30 januari 2018

Lidmaatschap

MARVER-lid zijn is voordeliger dan je denkt. Je betaalt namelijk contributie naar draagkracht. Heb je een lagere rang? Dan betaal je bij ons ook minder. Daarnaast geeft je ledenpas aantrekkelijke kortingen en aanbiedingen bij verschillende landelijk aanbieders via het voordeelprogramma van de FNV. Hiermee verdien je je lidmaatschap zo weer terug!

Verder heb je als MARVER-lid ook recht op juridische hulp en advies bij conflicten met Defensie, inspraak op je arbeidsvoorwaarden en gratis hulp bij het invullen van je belasting.

Welkomstgeschenk
Als je lid wordt van de MARVER krijg je ook een welkomstgeschenk naar keuze uit de onderstaande lijst.

• Rugzak desert
  • Gerber Multitool
  • Casio horloge
  • VR-bril
  • VVV-bon (t.w.v. 30 euro)

Contributie
Wil je weten wat jij aan contributie kwijt bent? Klik hier voor het contributieoverzicht.

Aanmelden als lid
Jezelf aanmelden als lid van de MARVER kan heel gemakkelijk door HIER te klikken. Na het insturen van het basisformulier nemen wij persoonlijk contact met je op om de inschrijving af te ronden.

Opzeggen
Opzeggen van het MARVER-lidmaatschap kan door HIER te klikken. Let op: we sturen je altijd een ontvangstbevestiging. Heb je die niet gekregen, dan heeft je opzegging ons dus niet bereikt.

Opzegtermijn
Dat is belangrijk, want voor opzeggingen is een termijn van één kalendermaand van kracht. Komt je opzegging bijvoorbeeld op 5 april bij ons binnen, dan wordt je lidmaatschap dus per 1 juni beëindigd.

Deze opzegtermijn geldt ook als je Defensie verlaat voor een andere baan of omdat je met (vervroegd) pensioen gaat. In beide gevallen komt je lidmaatschap dus niet automatisch per direct te vervallen.