20 augustus 2020

NAD-bijeenkomsten opnieuw van de baan

Half maart moesten wij vanwege de coronacrisis helaas alle NAD-bijeenkomsten afblazen. Tot voor kort hadden we de hoop dat we de bijeenkomsten na de zomer wél konden laten doorgaan. Woensdag 19 augustus hebben we het moeilijke besluit moeten nemen om ook de NAD-bijeenkomsten voor komend najaar te annuleren.

Het kabinet scherpte een dag daarvoor de coronarichtlijnen opnieuw aan. Het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames loopt de laatste weken weer flink op. Met onze postactieve leden willen wij als MARVER geen enkel (gezondheids)risico lopen. Zij vormen namelijk de doelgroep, die het meest kwetsbaar is voor dit virus. En jullie gezondheid is onze belangrijkste prioriteit!
Wij cancellen de komende NAD-bijeenkomsten opnieuw met pijn in ons hart, want wij weten dat jullie deze erg op prijs stellen. We hopen dat je begrip kunt opbrengen voor ons besluit in deze onvoorziene situatie. Verder verdiepen we ons op dit moment in nieuwe manieren om leden uit specifieke doelgroepen ‘op afstand’ nóg beter van dienst te kunnen zijn. Voor leden die binnenkort met pensioen of UGM gaan, verzorgen wij vanaf medio september bijvoorbeeld digitale informatiebijeenkomsten.