Verbonden blijven

De MARVER hecht veel waarde aan een levendige informatie-uitwisseling met en tussen haar leden. Daarom heeft zij een eigen app ontwikkeld. Dankzij deze app heb je als MARVER-lid altijd volop informatie in the pocket en kun je snel en gemakkelijk met collega's communiceren.

Op de hoogte blijven

De MARVER-app houdt je altijd en overal op de hoogte van het laatste nieuws over je arbeidsvoorwaarden, je rechtspositie en over wat de MARVER voor jou kan betekenen. Je ontvangt direct notificaties op je telefoon, waardoor je nooit iets mist. Ook de nieuwste blogs zijn in de app te vinden.

Samen sterk blijven

Dankzij onze ledenapp heb je de antwoorden op de meest gestelde vragen over jouw rechtspositie altijd binnen handbereik. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur deze dan via de app naar de MARVER en je krijgt uiterlijk binnen twee werkdagen antwoord. Wil je snel een beroep doen op de eersteklas rechtshulp van de MARVER? Ook daarvoor heb je dankzij de app alle informatie bij de hand.