19 juli 2017

Voorzitter MARVER wil geen koffie drinken met minister

Iedere keer als Sven Schuitema, voorzitter Hoofdbestuur, openbaar kritiek heeft op de handelswijze van de minister van Defensie wordt hij uitgenodigd voor een kopje koffie op Plein 4.

“Je bent nog steeds welkom”, schrijft minister Hennis via Twitter (zie de foto links). “Vriendelijk aangeboden, maar er kan pas sprake zijn van een kopje koffie met de minister als ze met een behoorlijk CAO-voorstel komt en zich eens integer en betrouwbaar opstelt richting de onderhandelaars van de vakcentrales," aldus Sven Schuitema.

De collega’s van de sector Koninklijke Marine van de AFMP merken gevat op via Twitter dat ze hun koffie drinken met een eerlijke en rechtvaardige defensie CAO. Als die er komt binnen deze regeerperiode en het vertrouwen is weer terug, dan belooft Sven Schuitema bij deze om een zelfgebakken appeltaart te serveren bij de koffie. Deal Jeanine?

Vergeet niet om, tot het zover is, de petitie te tekenen op www.defensiepersoneelinactie.nl en denk eraan om buren, vrienden, bekenden en familie om deze petitie te tekenen!

Volg de voorzitter MARVER @SvenSchuitema op Twitter: https://twitter.com/SvenSchuitema