1 februari 2017

Maak kennis met beoogd FNV-voorzitter Han Busker

Van 1 februari tot en met 8 maart 2017 kunnen FNV-leden (dus ook de leden van de MARVER) via een digitale ledenraadpleging laten weten of ze akkoord gaan met de benoeming van Han Busker tot voorzitter van de FNV. Na een uitgebreide selectieprocedure is de voormalige NPB-voorzitter als enige kandidaat voor deze invloedrijke functie uit de bus gekomen. Wil je meer weten over zijn doelen en ambities als FNV-voorzitter? Dat kan de komende tijd tijdens meerdere bijeenkomsten en werkbezoeken in het land.

Op woensdag 26 januari wordt Han het vuur aan de schenen gelegd tijdens een studio-interview door presentatrice Frederique de Jong. Ook leden krijgen de mogelijkheid om Han Busker vragen en stellingen voor te leggen. Het interview vindt plaats van 19.00 tot 20.00 uur in Desmet Studio’s in Amsterdam. De videobeelden worden na afloop voor alle leden online beschikbaar gesteld.

Heb jij een vraag aan Han en wil jij die op 26 januari zelf stellen? Registreer je dan voor deze bijeenkomst. Registratie betekent niet automatisch dat je ook aanwezig kunt zijn, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen. De FNV laat je zo gauw mogelijk weten of je erbij kunt zijn!

Ontmoet Han Busker in de regio
Kun je niet bij het interview op 26 januari aanwezig zijn? Kom dan naar één van de regionale bijeenkomsten en werkbezoeken. Ook hier zal Han Busker aanwezig zijn en kun je hem jouw vragen voorleggen. Hieronder vind je een overzicht van data en locaties. Ook hier is het aantal plaatsen telkens beperkt, dus meld je vandaag nog aan voor één van de bijeenkomsten.

Dinsdag 31 januari in Groningen
Locatie: Leonard Springerlaan 23, Groningen

Vrijdag 3 februari in Utrecht
Locatie: Varrolaan 100, Utrecht

Dinsdag 7 februari in Rotterdam
Tijd: 19.30-21.30 uur
Locatie: Zalencentrum Rustburcht: Strevelsweg 760, 3083 AT Rotterdam

Woensdag 8 februari in Urmond
Tijd: 19.30-21.30 uur
Locatie: Van der Valkhotel Stein-Urmond: Mauritslaan 65, Urmond

Dinsdag 14 februari in Deventer
Locatie: Gotlandstraat 2 A, 7418 AZ Deventer

Donderdag 16 februari in Amsterdam
Tijd: 17.00-19.00 uur
Locatie: Naritaweg 10, Amsterdam

Profiel Han Busker
Wil je meer weten over Han Busker? Bekijk dan alvast zijn profiel waarin hij alles vertelt over zijn ervaring, doelen en ambities.

Profiel Han Busker