24 oktober 2018

Actie oproep 13 november

Uiterlijk op dinsdag 13 november 2018 zal om 15:00 uur een vergadering van het Sector Overleg Defensie tussen de Staatssecretaris van Defensie, mevrouw Visser, en de Centrales van Overheidspersoneel (de vakbonden) plaatsvinden. De Staatssecretaris van Defensie heeft immers tot deze vergadering de tijd gekregen om zich te beraden over de situatie na het unaniem afwijzen van het arbeidsvoorwaarden-onderhandelaarsresultaat op 4 oktober jl.

Wij (ACOM, AFMP, BBTV, FNV-Overheid, MARVER en VBM) willen met actief dienende militairen in uniform en actief dienende burgermedewerkers de Staatssecretaris met alle eer opvangen voor het gebouw van het Centrum Arbeidsverhoudingen Overheidspersoneel, Lange Voorhout 13 in Den Haag.

U kunt daardoor de Staatssecretaris laten blijken dat u écht meer van haar verwacht om ja te kunnen zeggen tegen een volgend arbeidsvoorwaarden-onderhandelaarsresultaat. Uw aanwezigheid, als vertegenwoordigers van het personeel van Defensie, benadrukt tevens dat het defensiepersoneel voor de politieke en ambtelijke top nog steeds geen eerste prioriteit lijkt te zijn.

De eerder genoemde vakbonden rekenen op uw deelname aan deze actie.

Aansluiten bij deze actie? Geef je hier op! (formulier onderaan de pagina)

Indien u uzelf aanmeldt zult u alle benodigde informatie via de mail ontvangen.