Sluit je aan bij duizenden collega’s!

Ik doe ook mee!

Speciale extra's voor leden

Exclusieve voordelen via Ledenvoordeel FNV

Nog meer ledenvoordeel

Wat doet de MARVER voor jou

Als enige en sterkste bond voor medewerkers van de KMar spant de MARVER zich dagelijks in voor jouw belangen. Wij staan ons mannetje bij jouw werkgever als het gaat om jouw arbeidsvoorwaarden, rechtspositie, opleiding, pensioen en uitrusting. Onze onderhandelaars gaan het hele jaar door stevig het gesprek aan met Defensie. En als praten niet helpt: menig maal stonden we met talloze leden op de barricaden om ons luid uit te spreken voor noodzakelijke verbeteringen in de voorwaarden waaronder jij je werk moet verrichten.

Maar de MARVER staat jou als individueel lid ook met raad en daad terzijde als je met jouw werkgever botst over belangrijke zaken op het gebied van werk en inkomen. Met advies en juridische bijstand van onze belangenbehartigers, juristen en advocaten ben je in no time verlost van deze problemen en kun je het vizier weer volledig op je werk richten.

Kortom, méér dan genoeg redenen om je, net als duizenden collega’s die je voorgingen, direct aan te sluiten bij de MARVER!

Exclusieve app voor MARVER-leden

De MARVER-app brengt je altijd en overal op de hoogte van het laatste nieuws. Je ontvangt direct notificaties op je telefoon, waardoor je nooit iets mist. In de app kun je alles vinden over jouw rechtspositie, actuele dossiers, de cao, blogs en antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stuur deze via de app naar de MARVER en je krijgt uiterlijk binnen twee werkdagen antwoord op je telefoon. Wil je snel een beroep doen op de eersteklas rechtshulp? Ook daarvoor heb je via de app alle informatie bij de hand.

Contributie naar draagkracht

Bij de MARVER betaal je contributie naar draagkracht. Als je een wat hogere rang hebt, vragen we van jou iets meer contributie dan van bijvoorbeeld een marechaussee.

Bezoekadres

Johan van Oldenbarneveltlaan 46