28 november 2017

Rechtshulp bij privéproblemen

MARVER-leden zijn verzekerd van eersteklas rechtshulp bij conflicten op het gebied van werk en inkomen. Maar wat als je geconfronteerd wordt met een juridisch geschil in de privésfeer? Met je huisbaas bijvoorbeeld? Of met de leverancier van je wasmachine? Als MARVER-lid kun je je bij DAS tegen een vriendenprijs aanvullend verzekeren voor de rechtshulp die je in zo'n geval goed kunt gebruiken.

Voor slechts € 7,43 per maand* zijn jij en je hele gezin verzekerd van deskundige rechtsbijstand bij privéproblemen. Je kunt rekenen op een exclusief aanbod met een enorme dekking: consumentenkwesties, verkeer, letselschade, erfrecht, vakantieaangelegenheden, onrechtmatig handelen, strafzaken, conflicten met financiële instellingen en problemen rondom de woning.

Dit is nog niet alles. Wil je dat ook je gezinsleden voortaan verzekerd zijn van rechtshulp bij problemen op het gebied van werk en inkomen? De MARVER/DAS-verzekering biedt die mogelijkheid voor niet meer dan € 5,43 per maand* extra.

* Exclusief 21 procent assurantiebelasting.

Wil je meer weten over deze prachtaanbieding? Surf naar www.das.nl/marver, de speciale website van DAS voor MARVER-leden.