8 juli 2019

Verkiezing MC LTC

Met de afronding van de reorganisatie KMar LTC is het nu ook tijd om verkiezingen te gaan houden voor de medezeggenschaps-commissie (MC) LTC. De MC is van grote meerwaarde als het gaat om het laten horen van de stem van het personeel. Belangrijk werk waar je ook nog eens heel veel van kan leren. Als lid van de MC krijg je vrijstelling van je normale werkzaamheden, zodat je deze taak goed kan uitvoeren.

We roepen onze leden op om zichzelf beschikbaar te stellen als kandidaat voor de MC LTC. MC leden worden democratisch gekozen. Hiervoor wordt gewerkt met kieslijsten die door de vakcentrales van overheidspersoneel worden ingediend bij de kiescommissie. Jouw vakbond, de MARVER, is aangesloten bij de vakcentrale ACOP en wij willen graag een kieslijst aanbieden met voldoende gemotiveerde collega’s. We verzoeken je daarom om te overwegen jezelf verkiesbaar te stellen.
Ben je werkzaam binnen het LTC en zie je voor jezelf een rol binnen de MC LTC, laat ons dat dan voor 31 juli 2019 weten via mc@marver.nl! Ook als je twijfelt, kun je via dit emailadres contact opnemen. Zodra we alle aanmeldingen binnen, hebben organiseren wij een bijeenkomst voor de kandidaten. Tijdens deze bijeenkomst leggen wij uit wat de MC allemaal doet en wat we als MARVER willen betekenen voor onze leden in de MC.
Wij hopen op je aanmelding!