11 april 2019

Themadag Vechten voor veiligheid in de Cyber Age

Welke vormen van digitale misdaad en oorlogsvoering hebben de afgelopen vijftien jaar de kop opgestoken? Op welke manieren zijn we die aan het bestrijden? En levert dat de gewenste resultaten op? Op woensdag 5 juni kun je daarover van alles te weten komen tijdens een gezamenlijke themadag van de Marechausseevereniging, de Nederlandse Politiebond en defensiebond AFMP.

Een bijzonder evenement op een bijzondere locatie (ontmoetingscentrum DUS in Utrecht), dat leden van de genoemde bonden helemaal gratis kunnen komen meemaken.

• Met boeiende sprekers, onder wie onderzoeksjournalist Dimitri Tokmetzis, (bekend van het boek ‘Je hebt wèl iets te verbergen’) en een of meer vertegenwoordigers van Nederlandse veiligheidsdiensten.
  • Met workshops waar je voor je werk iets aan hebt.
  • En met halverwege een lunch en ter afsluiting een borrel.

Mis dit buitenkansje niet: meld je vandaag nog aan!

Klik hier om de poster te downloaden